Ένα παραμύθι δεν σταματά μόνο στην ανάγνωσή του από εμάς.
Υπάρχουν πληθώρα δραστηριοτήτων που βοηθούν το παιδί να αναπτυχθεί ,κατά αυτόν τον τρόπο
μέσα από στοχευμένες ενέργειες το παιδί μπορεί να αναπτύξει τις μνημονικές του λειτουργίες.
Διάβασα στην τάξη το παραμύθι "Η δίαιτα του Αι Βασίλη ",τοποθέτησα στον πίνακα εικόνες από το παραμύθι σε σκόρπια σειρά με σκοπό την ενεργοποίηση νοητικών ικανοτήτων.
Οπτική μνήμη: Τα παιδιά καλούνταν να θυμηθούν πρόσωπα και αντικείμενα που είχαν δει στο παραμύθι.
Ακουστική μνήμη: Θυμούνταν και έλεγαν αυτά που είχαν ακούσει.
Λειτουργική και πρακτική μνήμη :Αναγνώριζαν και έλεγαν πρόσωπα και αντικείμενα από το παραμύθι.
Συλλογισμοί -Λογική σειρά:Έβαζαν τις εικόνες του παραμυθιού σε λογική -χρονική σειρά
Συγκέντρωση προσοχής: Αντιλαμβάνονταν και συγκέντρωναν την προσοχή τους σε αυτό που έβλεπαν για να το αφηγηθούν .
Υπάρχουν πληθώρα δραστηριοτήτων που βοηθούν το παιδί να αναπτυχθεί ,κατά αυτόν τον τρόπο
μέσα από στοχευμένες ενέργειες το παιδί μπορεί να αναπτύξει τις μνημονικές του λειτουργίες.
Διάβασα στην τάξη το παραμύθι "Η δίαιτα του Αι Βασίλη ",τοποθέτησα στον πίνακα εικόνες από το παραμύθι σε σκόρπια σειρά με σκοπό την ενεργοποίηση νοητικών ικανοτήτων.
Οπτική μνήμη: Τα παιδιά καλούνταν να θυμηθούν πρόσωπα και αντικείμενα που είχαν δει στο παραμύθι.
Ακουστική μνήμη: Θυμούνταν και έλεγαν αυτά που είχαν ακούσει.
Λειτουργική και πρακτική μνήμη :Αναγνώριζαν και έλεγαν πρόσωπα και αντικείμενα από το παραμύθι.
Συλλογισμοί -Λογική σειρά:Έβαζαν τις εικόνες του παραμυθιού σε λογική -χρονική σειρά
Συγκέντρωση προσοχής: Αντιλαμβάνονταν και συγκέντρωναν την προσοχή τους σε αυτό που έβλεπαν για να το αφηγηθούν .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου