Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014

Διαβάζουμε με άλλο τρόπο τα Χριστούγεννα!!!!!!!!!!! Οι 10 προτάσεις μου.......



Παιχνίδι, φαντασία δημιουργία..
Οι διακοπές των Χριστουγέννων έφτασαν ,ώρα για παιχνίδι και ξενοιασιά.Ώρα τα παιδιά να κλείσουν τη σχολική τσάντα!Όπως οι ενήλικες αναζητούν μέρες ηρεμίας αποτοξίνωσης και χαλαρότητας το ίδιο και οι μικροί μαθητές μας πρέπει να  ξεκουραστούν.Δεν χρειάζεται να μπουν στη διαδικασία των ατελείωτων φωτοτυπιών και επαναλήψεων για να μην "τα ξεχάσουν" .Η διδακτέα ύλη δε χρειάζεται να επαναληφθεί στο σπίτι,αυτή είναι δουλειά του σχολείου!!Αφήστε τα να "γεμίσουν τις μπαταρίες τους" με δράση παιχνίδι ,δραστηριότητες .Αυτά είναι τροφή γνώσης για την Α' δημοτικού!
Διαβάζουμε όμως με άλλο τρόπο!!
Οι 10 προτάσεις μου.......

1.Διαβάζω ένα παραμύθι που μου αρέσει!

2 Φτιάχνω το γιορτινό τραπέζι μετρώντας μαχαιροπίρουνα ,χαρτοπετσέτες .........

3 Διπλώνω δώρα (ανάπτυξη λεπτής κινητικότητας).

4 Γράφω τη λίστα για το super market.

5 Γράφω τα τηλέφωνα των εορταζόμενων για να τους ευχηθούμε!

6 Γράφω γράμμα στον Αη Βασίλη !

7 Γράφω κάρτες για τους αγαπημένους!

8 Τοποθετώ 10 marshmallows  σε καλαμάκια  για σουβλάκι (φτιάχνω δηλαδή δεκάδες)  τα προσφέρω στα παιδάκια καλεσμένους στο σπίτι μου όσα παιδάκια τόσες δεκάδες!!

9  Όταν μαζεύουμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο μετρώ πόσες μπάλες έχει πάνω του!

10  Ζωγραφίζω τις ωραιότερες στιγμές των διακοπών μου ή το παιχνίδι μου ,γράφω λεζάντες από κάτω και τα φέρνω στην τάξη για να τα παρουσιάσω!!!!!!!!

Με αυτές τις δραστηριότητες πιστεύω ότι ο χρόνος των διακοπών είναι απόλυτα δημιουργικός !!!!!

Καλές γιορτές ,Χρόνια πολλά ,Χαρούμενη ,γελαστή χρονιά !!
Από την κ. Αθηνά
με πολλή πολλή αγάπη !!!!

3 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ Νίκη μου ,δυστυχώς λόγω τεχνικού προβλήματος σβήστηκαν τα αρχικά σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή