Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Πίνακες δωράκια ,για τα δικά μου τα πρωτάκια!!!!!!!!!








4 σχόλια:

  1. ΠΆΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ . ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σχολική χρονιά εύχομαι, με αισιοδοξία και χαμόγελα πολλά !!

      Διαγραφή
  2. Πολύ γλυκό καλωσόρισμα Αθηνά.Να είσαι καλά και καλή αρχή με τα πρωτάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αθηνά μου καλησπέρα!!!
    είμαι η Νικούλα, που σου έστειλα προχτές κι άλλο μηνυματάκι. Θα ήθελα τη βοήθειά σου στο ξεκίνημά μου με την Α' τάξη, γιατί λίγο έχω πελαγώσει. Σκέφτηκα για αρχή να φτιάξω μερικά μικροδωράκια για τα μικρούλια μου και η ιδέα σου με τον πίνακα με εντυπωσίασε. Μπορείς να με βοηθήσεις, στέλνοντάς με λίγες οδηγίες; Τι είναι αυτό το μαύρο χαρτόνι και πώς έγραψες πάνω σ΄αυτό; Βλέπεις η απειρία μου φωνάζει από μακριά... Σε παρακαλώ μπορείς να με βοηθήσεις; Σ' ευχαριστώ πολύ και συγνώμη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή